zondag 9 augustus 2015

Debuut Stefan Ahnhem nu zeer prettig geprijsd



Deze scenarist van Wallander schrijft ook loeispannende thrillers. 

Afgelopen week verscheen de midprice-editie van zijn eerste boek, Zonder gezicht. Als rechercheur Fabian Risk Stockholm verlaat en naar zijn geboortestad Helsinborg verhuist voor een nieuwe start met zijn gezin, wordt hij al gauw betrokken bij een nieuwe zaak. Er is een moord gepleegd op een oud-klasgenoot van hem. Risk vermoedt een link met het verleden en voelt zich persoonlijk bij de zaak betrokken.
Lydia van ons team en ik zelf lazen Zonder gezicht. Wij vonden het vorig jaar echt een goed boek en keken dan ook erg uit naar de opvolger. Ik heb de opvolger al mogen lezen en woawwww, die is zo gaaf! Maar dit debuut is ook een aanrader. Dus ik zou zeggen voor dat tientje, zou ik hem niet laten liggen!  Ik heb geen aandelen bij de uitgeverij. Soms snap ik gewoon niet dat een boek niet wijder bekend is. Vandaar mijn liefdesverklarinkje aan dit boek.

Heb jij Zonder gezicht al lang en breed uit? Geen zorgen, op 24 september verschijnt de nieuwe Ahnhem, Negen.
Het politieonderzoek naar de gewelddadige dood van een politicus en de ontvoering van een diplomatenzoon kost rechercheur Fabian Risk bijna zijn carrière. Het is de zwaarste zaak ooit voor Risk, waarbij bepaalde machten er alles aan doen om de waarheid te verbergen. Mijn recensie komt tegen die tijd natuurlijk online. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten