dinsdag 28 juli 2015

Drie meter hoog beeld van satan



Een satanische organisatie heeft zaterdag in de Amerikaanse stad Detroit een bronzen beeld onthuld van Baphomet. Buurtbewoners wisten niet dat het bijna drie meter hoge beeld er zou komen. Soms (of vaak) twijfel ik aan mijn eigen geestelijke vermogens, maar na sommige nieuwtjes ben ik weer overtuigd van de gekte van de zogenaamde gewone mens in de rest van de wereld. Een beeld van brons laten gieten ..van Satan?  Maar ja misschien voor andere mensen weer net zo maf als dat je Jezus aan het kruis gaat beeldhouwen. Wie wil zo'n beeld naast zijn deur? Van Jezus heel veel. Maar nu is dit Satanbeeld drie meter hoog. Ik vond dit zo bijzonder nieuws weer, dat ik het moest vermelden.


'Uit angst voor protestdemonstraties hield de groep de locatie van de onthulling tot vlak voor het evenement geheim. Een groot deel van de aanhangers prezen Satan tijdens de onthulling. 
Het beeld zou eerst ergens anders komen te staan, maar daar wisten buurtbewoners een stokje voor te steken. De plaats in Detroit is tijdelijk. Het beeld moet uiteindelijk in de Amerikaanse staat Arkansas komen te staan, naast een beeld van de tien geboden.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten