vrijdag 31 oktober 2014

Danielle Bakhuis


Na op het thrillerfeest al uren lang hebben staan tetteren en staan luisteren, was het de hoogste tijd om eens aan de grote tafel boven neer te ploffen en een pauze te nemen. De halve bende was juist op pad... Komt er opeens een enthousiaste blonde dame op mij af of ik van Thrillerlezers ben. Ze keek vrolijk, dus ik liep geen gevaar. Had geen verkeerd stukje geschreven....
Halverwege haar voornaam weet ik het al. Natuurlijk Danielle Bakhuis! Ook al iemand die zo`n geweldige Young Adult Wat als... schreef.  Een boek over een pester die teruggepakt wordt. Volgend maand komt haar nieuwe boek uit en daar kijk ik serieus naar uit!
Wat als... eindigde deze zondag op de vijfde plek. Eigenlijk hadden al die boeken op 1 of 2 kunnen eindigen, Ik heb ze alle vijf gelezen en ik vind het moeilijk ze in mijn voorkeur te moeten nummeren. Ik weet wel dat als men een mooi Sintkado voor zijn eigen young adult zoekt, men eens tussen de boeken van Danielle Bakhuis, Cis Meijer, Helen Vreeswijk, Margje Woodrow en Mel Wallis de Vries moet snuffelen.  Geen miskoop als men een boek van een deze schrijvers aanschaft.

1 opmerking:

  1. Zeker geen miskoop ik heb nu 3 boeken van de YA schrijvers en ben laaiend enthousiast net als mijn kids

    BeantwoordenVerwijderen