maandag 1 september 2014

Win Het Spel van Barry Liga

Het vervolg op Ik jaag op killers/ De jacht. Ik vond deel 1 een geweldige Young adult.


Billy grinnikte. ‘O, New York,’ fluisterde hij. ‘We gaan zo veel lol beleven.’

Jazz Dent is terug in de wereld die hij wanhopig wil mijden: die van de seriemoordenaars. Zijn psychopathische vader Billy Dent – Amerika’s productiefste en sluwste seriemoordenaar – is ontsnapt en New York is in paniek door een nieuwe killer. Als zijn hulp wordt ingeroepen kan Jazz niet weigeren. Maar hij komt er gauw achter dat iemand een spel met hem speelt.

In dit bloedspannende, zeer originele en niet weg te leggen vervolg op De jacht is de inzet hoger, het spel van de killer intenser en het aantal slachtoffers groter

Stuur een mailtje naar Thrillerlezersblog@gmail.com waarom jou Het spel een goed boek lijkt. 

3 opmerkingen:

  1. Heel graag maak ik kans op dit spannende boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta al te thrillen als ik hoor dat ik gewonnen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik sta al te trillen als ik dit artikel alleen nog maar lees!

    BeantwoordenVerwijderen