zaterdag 25 januari 2014

Winactie In het duister - Hilde Vandermeeren

Eva heeft een leuk interview met Hilde Vandermeeren gehad. Lees het leuke stuk onder Interviews.
Hilde signeert voor de winnaar haar boek Als alles duister wordt. Wat moet je doen?
Beantwoordt de volgende vragen:
1) Welke schrijver bewondert Hilde?
2) Hoeveel boeken heeft Hilde op haar naam staan?
3) Wat is de link tussen Frank Sinatra en Hilde?

Jouw antwoorden kan je sturen naar Thrillerlezers@gmail.com
Uit de goede antwoorden wordt een winnaar getrokken door een onschuldig, onbevooroordeeld persoon of beest.



7 opmerkingen:

  1. Leuke winactie, maar ik pas deze keer. Ik heb het boek al, dus het zou stom zijn dat ik met de prijs ga lopen. ;-)

    Veel succes iedereen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hilde Vandermeeren26 januari 2014 om 10:32

      Dat mijn tweede thriller maar snel verschijnt, hé Kim! Dan kun je wel weer meedoen aan de winacties :)

      Verwijderen
    2. Dan doe ik zeker terug mee. ;-)

      Verwijderen
  2. Heel gaaf, ik doe graag mee en heb de mail verstuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wacht op de volgende van Hilde ,Heb niet veel geduld maar doe me best .Dit boek was echt gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg gaaf en ik heb mijn mail verstuurd, nu maar duimen.

    BeantwoordenVerwijderen