zondag 19 januari 2020

Anders dan anders met Nathalie Pagie


Ik hoef toch bijna niet uit te gaan leggen wie Nathalie Pagie is? Als die naam je niets zegt, heb je de afgelopen jaren onder een steen geleefd. Nathalie kwam veelvuldig in stukjes voor op Thrillerlezers. Wel wil ik nog even noemen dat vorige week haar nieuwste boek Noordkaap uitgekomen is, een stand alone.


Wat maakt je kwaad?
Ik word loei-chagrijnig als ik me enorm verheug op een stuk chocola, dat opeens niet meer in de kast blijkt te liggen!

Geloof jij in toeval?
Als het me uitkomt.

Welk nummer doet pijn aan je oren?
Alles wat gerapt is en waarin gescholden en gevloekt wordt.

Welk nummer blรจr je altijd zo hard mogelijk mee?
Alle bekende NL smartlappen (Ik noem: Laat me alleen, Zij gelooft in mij, Jij liet me vallen).

Met welk bekend persoon zou je een avondje op stap willen?
Barack Obama


Waarvan word jij super-enthousiast?
Drummen

Waar werd je voor het laatst stil van?
Het drama met de lift in Arnhem tijdens Oud & Nieuw.

Speel je vals in spelletjes?
Nooit!

Welk beroep zou je nooit kunnen uitoefenen?
Medewerker in een binnenspeeltuin.

Wanneer heb je voor het laatst gedanst?
Met Oud & Nieuw (en straks weer met Carnaval)

Kan jij tolerant zijn voor intolerante mensen?
Is lastig, want ik heb weinig geduld.

Word je liever aangevallen door een hond of een zwerm bijen?
?? Dan maar een hond, die is misschien eerder te bedwingen.

Welke film vond je verschrikkelijk?
Perfect storm. (En ook serie The Mist op Netflix).

Welke film kan je wel 1000x zien?
Nothing Hill, Love Actually, Four Weddings etc. Ik kijk liever thrillers, maar als ik daar het plot van ken, hoef ik ‘m niet nog een keer te zien. Hugh Grant blijft altijd charmant.

Wat bestel je bij McDonalds?
Vroeger een Big Mac, maar ik kom er al jaren niet meer.

Welke foto staat er als achtergrond op je laptop?
Mooie natuurplaatjes, door de softwarefabrikant gekozen.


Als je nog maar 1 boek zou mogen lezen, welke zou dat zijn?
Harry Potter (daar zit alles in).

Wat zou je eten als laatste avondmaal?
Paddestoelen-risotto, champagne en daarna chocola met noten.

Welk dier omschrijft jouw persoonlijkheid?
Een luiaard? Die zit lekker in zijn eentje in een boom, kauwend het leven te overpeinzen. Daar heb ik vaak wel wat van weg, denk ik ๐Ÿ˜Š

Wie zou de hoofdrol in de verfilming van Noordkaap moeten spelen?
Ik ben mijn leven lang al gek van Tom Cruise. Noordkaap heeft meerdere hoofdpersonen, het maakt me niet uit welke rol Tom speelt, als hij mee wil doen, zeg ik geen nee ๐Ÿ˜Š  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten