maandag 8 april 2019

Win een thrillerabonnement! GESLOTEN

A.W. Bruna Uitgevers, de uitgever op het gebied van thrillers, heeft speciaal voor alle thrillerliefhebbers het Thrillerabonnement gelanceerd. Bij dit abonnement wordt je 4 keer per jaar verrast door de beste thrillerdebuten, geselecteerd door onze vakkundige redactie. 

Je ontvangt de boeken in een mooie giftbox, voorzien van leuke thrillergadgets welke gratis bij je thuisbezorgd wordt. 
Wil jij kans maken op dit abonnement t.w.v. €64? En dan jullie voorwaarden hier





Wat moet je doen om kans te maken op deze weer hele gave prijs?
  Je bent allang lid van onze facebookgroep Thrillerlezers! Die met het uitroepteken. Zo niet, dan maar even snel worden.
We gaan niet al te moeilijk doen en zo maakt iedereen makkelijk kans op dit abonnement.
Je mailt ons via Thrillerlezersblog@gmail.com ovv Thrillerabonnement, waarom jij graag deze prijs wil winnen en deelt dan de actie ook nog even op je eigen tijdlijn, wat een extra lootje oplevert. Onder dit bericht mag je op het blog ook nog even wat enthousiast roepen.

21 opmerkingen:

  1. Wat een enthousiaste oproep cq winactie.
    Ik ga gelijk mailen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zou geweldig zijn zo'n abonnement. leuk om op deze manier nieuwe auteurs te ontdekken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke actie , je kan nooit genoeg boeken hebben .
    Ze zijn jammer genoeg zo snel uit als je er lekker inzit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke actie! Meegedaan + gedeeld :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super actie, gemaild en gedeeld! 🍀🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superformiweldigfantakolosachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marieke da Conceicao9 april 2019 om 11:44

    Wow, wat een mooie winactie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Efcspruijt-veldhuizen9 april 2019 om 11:53

    Wat een super gave actie . Hier zijn we verzot op thrillers lezen dat ik doe dan ook graag mrr

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Carine Van Maris9 april 2019 om 12:08

    Vandaag vier ik mijn verjaardag in stilte en alleen. Ik zou zeer graag een abonnement winnen. Altijd fan geweest van thrillers en nog. Ik ging mij allang opgegeven hebben voor het thrillerabonnement maar blijkbaar komen thrillerlezers uit België niet in aanmerking hiervoor. Spijtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dit een superleuke actie. Keileuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuke actie, zo nu en dan een boek, telkens opnieuw een verrassing. Laat maar komen zou ik zeggen. Ik ben er klaar voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeer spannende actie, doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk, ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joehoe! Helemaal geweldig. Ben verslaafd aan thrillers. Mailtje verzonden. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een mooie (ludieke?) actie... O E P I E.... ik doe mee! (enthousiast genoeg????)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik schreeuw het uit: Ja, ik wil graag winnen. Thanx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supergaaf om een thrillerabonnement te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sandy van der Kolk19 april 2019 om 09:12

    Dit vind ik echt zo'n geweldig leuke prijs!!! Wie wil er nou niet vier keer in het jaar verrast worden door een heerlijke thriller die je opgestuurd krijgt!?!!! Mijn mailtje is verstuurd en ik begin vast met duimen!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is wel een HELE leuke winactie.

    BeantwoordenVerwijderen