dinsdag 13 november 2018

Win De jongen in de sneeuw

Waar gaat De jongen in de sneeuw over?

In De jongen in de sneeuw van Samuel Bjørk, het ijzingwekkende vervolg op Ik reis alleen en De doodsvogel, keert het beroemde rechercheteam Holger Munch en Mia Krüger terug! 
In een bergmeer wordt een 21-jarige ballerina gevonden, bruut vermoord. De politie vindt in het bos vlakbij een camera op een statief, precies gericht op de plaats delict. Het nummer "4' is in de lens gekrast. Inspecteur Holger Munch is met verlof om te zorgen voor zijn dochter, maar besluit om terug te komen voor het onderzoek naar de ballerina. Mia Krüger, net ontslagen uit een afkickkliniek, is op weg naar een welverdiende vakantie in de Cariben wanneer Munch opduikt en haar vraagt om zich over de zaak te buigen. Ze besluit haar vakantie uit te stellen en te helpen met het onderzoek. Als Mia ook nog een van corruptie verdachte collega in de gaten moet houden, komt alles in een levensgevaarlijke stroomversnelling…

Een populaire serie is het over Munch en je kan nu een kansje maken op een exemplaar! Wat moet je doen?
 Of wat kan je doen?
1. Beantwoordt de volgende vraag: uit welk land komt de auteur? Stuur je antwoord naar Thrillerlezersblog@gmail.com

2. Delen op je pagina is een extra lootje

3. Reageren onder dit bericht is ook een lootje

25 opmerkingen:

  1. Lijkt me super om de jongen in de sneeuw te winnen ik doe dus graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben razend benieuwd naar dit spannende derde deel van Samuel Bjørk. Mailtje verzonden, bedankt voor deze mooie kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak supergraag kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een super spannend boek! Gedeeld natuurlijk op FB en het antwoord zit in de mail ;-) Nu duimen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel nieuwsgierig! Hoe gaat het verder met Mia en Munch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes, gave actie, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh cool, ben heel benieuwd naar dit boek. De vorige 2 delen supergraag gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zijn vorige boeken zijn heel goed. Ik ben heel nieuwsgierig of hij het niveau handhaaft!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe graag mee ben een grote fan van zijn boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na de eerste boeken ben ik nu helemaal klaar voor deel 3 🤗 Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Na de eerste boeken ben ik helemaal klaar voor deel 3 �� Ik doe dus graag mee ... ideaal Sint cadeautje toch ��

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja voor dit boek meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen