woensdag 5 augustus 2015

Ik ga op vakantie en neem mee... Dinie Peels-Bell



Dinie Peels-Bell (1956) woont in Eindhoven en schreef haar eerste werk voor een verhalenwedstrijd van de Kunststichting Eindhoven toen ze negentien was. Haar verhaal werd gepubliceerd in de bundel ‘Beeldspraak’. In 2007 debuteerde de Noord-Brabantse met de roman ‘Alsjeblieft papa...’. In 2013 publiceerde Palmslag haar eerste psychologische thriller Achtervolgingsdrift, in 2014 gevolgd door de thriller Hysteria. Eind 2015 komt haar derde spannende boek uit: Knekelhuis.


Ik ga niet op vakantie, maar als ik ging dan nam ik mee:


De Woeste Hoogte van Emily Brontë en Jane Eyre van haar zuster Charlotte. Gewoon om ze nog eens te lezen, het waren fantastische verhalen. En de boeken zijn lekker dik, dus dan zou ik de vakantie wel doorkomen met die twee pillen. Aanraders voor anderen zijn: Slaap lekker, lieve schat van Dorothy Koomson. Een ontroerend verhaal over een kind met een levensbedreigende ziekte.
Muis van Gordon Reese. Een "anders dan anders" verhaal.
Onder de oppervlakte, een thriller van Sam(antha) Hayes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten