woensdag 19 februari 2014

Win "Cupcakes en een koffer" met jouw cupcakerecept!

"Cupcakes en een koffer"
Yara March
Chicklit, Thriller, Roman
November 2013
Paperback en Ebook
Pagina’s: 267


Als Miranda met haar vriendinnen op vakantie gaat, kan ze nog niet vermoeden, dat weldra hun leven op zijn kop zal staan. Vinden ze hun grote liefde? Voor het echter zover is, wordt er bij ze ingebroken, worden ze beschoten en als klap op de vuurpijl wordt een van de vier ontvoerd. Er moeten eerst doden vallen voor ook de politie in de gaten krijgt wat er aan de hand is.
Een spannende thriller vol romantiek én een meeslepende feelgood roman vol actie en humor.
Marc Lutz weet Miranda meteen al bij de eerste ontmoeting op de kast te jaren. Er is een verwisselde koffer voor nodig om hen weer bij elkaar te brengen. En weer gaat het mis. Nee, geef haar maar Tim.
Wat kan die man verrukkelijk zoenen!
Marc, die zich van geen kwaad bewust is, wordt echter meer in beslag genomen door een fraudezaak op zijn werk. Als hij zelf verdacht wordt van de fraude, wordt hij gedwongen op onderzoek uit te gaan.
Miranda blijft echter door zijn gedachten én zijn dromen spelen. Als ook zij door de politie verdacht wordt, volgen de gebeurtenissen zich in snel tempo op. En dan vallen er doden.

Heb je, nadat je dit hebt gelezen, zin in én een cupcake én dit boek? Stuur ons jouw lekkerste, gekste, origineelste cupcakerecept mét originele receptnaam. Onder de inzenders verloten wij 27 februari a.s. dit exemplaar.

Wij zijn heel benieuwd naar jullie bakkunsten! 

16 opmerkingen:

  1. Ik heb er geen, want alles wat ik bak, mislukt! ;)
    Roos van Beek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op zich al een nominatie waard Roos ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak hele lekkere pindakaascupcakes (al zeg ik het zelf ;-)) heb er alleen geen naam voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag geen ei, nog geen cupcake zonder ei gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn cupcake-recept heb ik gemaild naar jullie. Leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou aan cupcake s heb ik nog niet gemaakt het blijft meestal bij een cake en appeltaart jammer want winnen doe ik wel graag !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil het boek ook best graag winnen ... en wellicht in een jury om alle ingezonden recepten te proeven en beoordelen ??
    Zelf bakken wordt hem niet denk ik .... Koken heerlijk maar bakken dat is niet mijn ding....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helaas helaas ik heb echt nog nooit een cupcake gebakken........ (heb dan ook geen oven)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Red velvet cupcakes

    Recept voor ongeveer 20 cupcakes

    Ingrediënten

    120 gr boter
    300 gr suiker
    2 eieren
    250 ml karnemelk
    2 eetlepels rode voedingskleurstof
    1 theelepel vanille-extract
    1 1/2 theelepel baksoda
    1 eetlepel azijn
    250 gr witte bloem
    5 eetlepels cacaopoeder
    1 theelepel zout

    Bereidingswijze

    1.De oven voorverwarmen op 180°C. 2 bakvormen voor 12 muffins invetten of met 20 papieren vormpjes vullen.
    2.In een grote kom boter en suiker met een mixer licht en luchtig opkloppen. Ei, karnemelk, rode voedingskleurstof en vanille toevoegen en mengen. Baksoda en azijn erdoor roeren. Bloem, cacaopoeder en zout mengen en grof met het botermengsel vermengen. Het beslag gelijkmatig over de bakvormen verdelen.
    3.20-25 minuten in de voorverwarmde oven bakken tot de bovenkant terugveert als je er zachtjes op drukt. In de bakvorm op een rooster laten afkoelen. Als de cakejes zijn afgekoeld op een presenteerschaal leggen en naar wens glaceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is er al winnaar gekozen of loopt deze actie nog steeds?
    Ben toch wel benieuwd naar de recepten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onze acties lopen nooit zo lang toch Silvia? Carla, Amber en Liz hadden heerlijke en/of gekke recepten ingestuurd en hebben het boekje inmiddels allang mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen