dinsdag 21 januari 2014

Winactie De dode kamer - Bronja Hoffschlag



Winactie!

Zoals je in de recensie van onze Patrice kan lezen, is het boek De dode kamer een steengoed boek. Ik hoor alleen maar lovende woorden om mij heen. Mensen in de Crimezoneleesclub lazen dit boek ook en zijn ook overwegend heel enthousiast.

Bronja stelt een boek beschikbaar die gesigneerd richting winnaar komt. Wil jij het boek van 2014 ook graag lezen, doe dan mee met deze winactie.


Geef antwoord op de volgende twee vragen:

1) Hoe kwamen de ouders van de hoofdpersonen om het leven?
2) Wat doet Bronja als ze aan het schrijven is?

Tip: de antwoorden kan je zoeken in zowel de recensie als in het interview met Bronja!

Stuur je antwoorden naar thrillerlezers@gmail.com

10 opmerkingen:

  1. Ik heb een mail met de antwoorden gestuurd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag doe ik mee, ik heb de mail verstuurd voor dit mooie boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij echt een fantastisch boek! Ga hem sowieso lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meegedaan... fingers crossed....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mail gestuurd was het onderwerp vergeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop een kansje te maken zal wel niet heb nooit zo veel geluk behalve in de liefde dan heb een lieve man En anders koop ik hem wil hem wel graag lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Charles Kuijpers29 januari 2014 om 15:50

    Deze vragen zijn echt te moeilijk :-) daarom doe ik maar niet mee. Leuke actie !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou het boek erg graag willen lezen...veel over gehoord ook! Charles doe ik wel mee voor jou oke....:-)

    BeantwoordenVerwijderen