zondag 24 februari 2019

Win de nieuwe Fitzek! GESLOTEN

Win dit keer een exemplaar van Stoel 7a.

Waar gaat de nieuwe Fitzek over?

Mats Krüger, een ervaren en succesvolle psychiater, moet zijn vliegangst overwinnen als zijn hoogzwangere dochter Nele voor het eerst in jaren weer contact met hem opneemt. Na een cursus tegen vliegangst gaat Mats aan boord van de langeafstandsvlucht Buenos Aires - Berlijn. Al zijn angsten lijken voor niets tot een vreemdeling hem vertelt dat een van Mats' ex-patiënten zich ook aan boord bevindt. Iemand die hij ooit heeft bevrijd van moordlustige, gewelddadige fantasieën. En nu moet Mats zien te voorkomen dat hij de 600 passagiers en zichzelf niet mee de dood in jaagt...

Wat te doen?
Gisteren stond de recensie van Tamara online van Stoel 7a. Beviel het boek van Fitzek haar? Zij beoordeelt dat altijd door aan te geven of zij het desbetreffende boek in haar kast zal gaan zetten. Kijk dus even bij haar recensie.

Stuur dan jouw antwoord naar Thrillerlezersblog@gmail.com ovv Fitzek

WINNAAR: Nathalie Rozema

10 opmerkingen:

  1. Het antwoord op de vraag of Tamara het boek in haar kast gaat zetten laat ik hier even onbeantwoord. Ik hoop het echter binnenkort wel in mijn kast te hebben en doe dus graag mee met deze mooie winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fan van Fitzek, dus wil ik heel graag een kasje wagen dit boek te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat wil ik graag de bel en telefoon een dag uitzetten en in de nieuwe Fitzek duiken. Ik ga heel hard duimen, op zoek naar klavertjes vier... en oh ja, ook mailen!

    Fingers crossed ����

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een plaatsje op de bank voor Stoel 7A, zodat ik meteen kan beginnen te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoel 7a mag bij mij ook in de kast, wat een veelbelovende recensie van Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat zou ik dat boek graag willen winnen, snel maar ff mailen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel graag. Lijkt me een super boek als ik zo de recensies lees!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa lijkt me heel gaaf om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen