dinsdag 6 februari 2018

Win Voltooid van Mariska Overman GESLOTEN

Nieuwe winactie en dit keer gaat het om drie epubs van Voltooid Recensie Voltooid
van Mariska Overman. Lydia en ik lazen onlangs haar boek en maakten een boekenduel: 
Zin om het boek ook te lezen? Dan kan je meedoen aan de winactie deze week. Wat moet je doen?

1. Je bent natuurlijk al lid van de facebookgroep Thrillerlezers! en anders kan je lid hier worden.
2. Geef antwoord op de volgende vraag: welke indiaan wordt genoemd in het boek (zie de recensie). Stuur jouw antwoord naar Thrillerlezersblog@gmail.com ovv Voltooid
3. Onder dit bericht op het blog zetten waarom je het wil winnen, geeft een extra winkans
4. Op twitter en/of facebook de actie delen ook. Je kan dus 3 kansen hebben


4 opmerkingen:

  1. Sander van Kerkoerle6 februari 2018 om 11:10

    Ik lees graag thrillers en leer deze schrijfster ook graag kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil heel graag Voltooid lezen van deze auteur. Heb het 1e boek gelezen. Nu please please deze. Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit boek wil ik graag lezen/ winnen! Haar thrillerdebuut Hoofdzaak vond ik TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag wil ik deze opvolger van hoofdzaak winnen. Dat boek had een verrassend plot en te lezen uit jullie recensie zitten in voltooid ook een aantal rake plotwendingen. Ik ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen