dinsdag 23 januari 2018

Nieuwe winactie

In de derde week van januari verloten wij het nieuwe boek van
Sharon Bolton Het donkerste water.

Waar gaat hij over?
Lacey Flint heeft een woonboot op de Theems betrokken, en begint deel uit te maken van de kleurrijke gemeenschap die in Londen op de rivier woont. Elke dag zwemt ze ook in de Theems. Op een vroege zomerochtend vindt ze tijdens het zwemmen een in doeken gewikkeld lichaam van een jonge vrouw. Het lijkt toeval – Lacey werkt sinds kort bij de rivierpolitie en weet hoeveel lichamen er elk jaar uit de Theems gevist worden. Maar onderzoek lijkt aan te tonen dat dit lichaam bedoeld was voor haar om te vinden. Ook al is ze geen inspecteur meer, ze kan niet anders dan zich met deze zaak bemoeien…

Zin om te gaan lezen? Wat moet je doen om kans te maken op het winexemplaar?
1. Wordt lid van Thrillerlezers op facebook: 
dat kan hier
2. Dit verhaal speelt zich weer af in Londen. Maar waar speelde eigenlijk haar vorige boek Kleine zwarte leugens zich af?
Stuur jouw antwoord naar Thrillerlezersblog@gmail.com met in betreftregel: Bolton
3. Zet onder dit bericht een leuke reactie voor een extra kans bij de loting

21 opmerkingen:

  1. Oh die wil ik wel graag winnen. Heb net de eerste drie met Lacey gelezen, het duurt bij de bibliotheek altijd lang voordat nieuwe boeken er zijn. Als ik deze win, zit ik nog mooi in het verhaal met Lacey.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe weer met veel plezier mee. Ik ontdek door jullie zoveel voor mij nieuwe schrijf(st)ers. Wat een rijkdom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik laat me verrassen, ik ben gek op thrillers

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joehoe! Wat een grandioze super de super de super winactie! Ben fan van Sharon Bolton en haar fascinerende mysterieuze verhalen. Zeer benieuwd naar dit nieuwste deel in de spannende serie rond Lacey Flint. Het donkerste water lijkt me een levensgevaarlijk vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf! Nog niets gelezen van deze auteur altijd plezant nieuwe auteurs te leren kennen en dan vooral thrillers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lacey Flint een geweldige personage!! Dit nieuwe boek van Sharon Bolton Het donkerste water lijkt me een spannende thriller!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf om deze mooie thriller te mogen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nadia Lahpor-Hesse27 januari 2018 om 06:51

    Leuk! Ik ben dol op thrillers ��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt mij geweldig boek. Mail in onderweg.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt als een mooie thriller, mijn favoriete genre dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt me een geweldig gaaf boek, graag maak ik kans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb nog niet eerder een boek van Sharon Bolton gelezen, dus hopelijk komt daar snel verandering in.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sander van Kerkoerle29 januari 2018 om 13:04

    Sharon Bolton schrijft goed. Tot nu toe de boeken met plezier gelezen. Daar voeg ik deze graag aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze schrijft goeie boeken die ik graag lees

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit boek staat al op mijn verlanglijstje, zou leuk zijn mocht ik deze er meteen van kunnen schrappen! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stephanie Van Lieshout30 januari 2018 om 13:25

    Er kan nooit genoeg Sharon Bolton in je kast staan! Ik vertoef bovendien graag in Londen, maar als de portefeuille dat niet altijd in het echt toelaat neem ik genoegen met een boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen