donderdag 16 november 2017

Win nu de meest praktische agenda van 2018 GESLOTEN

Hebben we niet allemaal een agenda nodig? Hoeveel vrouwen werken met hun mobiel als agenda? Bijna elke vrouw boven de 30 heeft zeker nog een papieren agenda en is het niet elk jaar zoeken naar diegene die nog net wat handiger zou zijn? Ik heb hem gevonden ,ontdekte ik nadat ik hem mocht reviewen. Te lezen via de link hier onder:

https://thrillerlezers.blogspot.nl/2017/09/de-meest-praktische-agenda-die-ik.html

Nu mogen wij er twee weggeven en als ik hem niet al had, zou ik zelf meedoen. Wat moet je doen?

1. Wordt lid van Thrillerlezers!op facebook. Maar dat ben je al natuurlijk.
2. Wat voor stickertjes zitten er eigenlijk in deze agenda. Noem er 3. In de review kan je het antwoord vinden . Stuur jouw antwoord naar Thrillerlezersblog@gmail.com met graag in de betreftregel: agenda

3 opmerkingen: