vrijdag 24 februari 2017

Win een gesigneerde Jager van Lars Kepler!

We hebben echt enorm gave winactie dit keer:
Een gesigneerd exemplaar van Jager van Lars Kepler!  Ik heb het boek al uit en ik kan niets anders zeggen dan dat het een geweldige thriller is.

Wat moet je doen om kans te maken? Ik wil van jou weten wat er gebeurt met de tien kleine konijntjes. Je zou het kunnen opmaken, als je mijn recensie leest.

Ga via onderstaande link naar mijn recensie:

http://thrillerlezers.blogspot.nl/2017/02/jager-lars-kepler.html



2 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee! Ik heb de andere boeken van hem al in mijn kast staan, geweldig!<3 Moet ik hieronder in de reactie mijn antwoord geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mee wil doen. Graag een mail sturen naar winactie@thrillerlezers.nl

    BeantwoordenVerwijderen