zaterdag 4 februari 2017

Hee wie hebben we daar?

Hallo allemaal,


Ik weet niet of jullie mij gemist hebben maar hier ben ik weer. Ik deed alleen nog de felicitaties van de jarigen in de facebookgroep, maar verder was ik niet actief voor het blog. Dat had natuurlijk een reden (o.a. het overlijden van mijn lieve schoonmoeder).
Nu ben ik herstellende van een zware operatie en het gaat goed. Ik heb 3 januari een gastric bypass gekregen (maagverkleining). Na een jaar was het eindelijk zover: screening, voorbereiding en wekelijks naar de Obesitas Kliniek en dan ploft er een brief op de deurmat: 3 januari 2017 was het zo ver. Op naar Lydia 2.0!

Langzaam heb ik het lezen opgepakt. Ik heb 4 boeken gelezen van Ellen Gerretzen. Ken je haar nog niet? Ik zou gauw haar boeken gaan lezen. Voor het topic op het blog ‘Hoe is het met?’ heb ik Ellen geïnterviewd. Ze zei heel enthousiast Jaaaaaa en wilde graag meewerken. Dus hou het blog maar in de gaten. Mijn leesdoel was in 2016 100 boeken, maar dat is me dus niet gelukt, vanaf augustus was de concentratie ver te zoeken. Dus voor 2017 een nieuwe kans. Ik ga er weer voor, ik ben er weerI
Tjuus en tot de volgende keer.



Lydia Buist 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten