vrijdag 10 februari 2017

De actieve leesweek van Bianca

Goh…ik moet eerlijk bekennen dat ik een productieve leesweek achter de rug heb. Je zou bijna zeggen dat ik verder helemaal niets gedaan heb, maar dat is minder waar.
Ik heb me onder andere buiten mijn eigen werk om nuttig gemaakt met het helpen van mijn man die zijn online webwinkel gaat uitbesteden. Alles tellen en inpakken en dinsdagavond met het hele gezin de voorraad naar beneden brengen zodat het woensdag opgehaald kon worden.

Tussendoor natuurlijk best nog tijd om wat te lezen, en ik ging gestaag verder met de Britt Franken serie van Heleen van der Kemp.

Deze week dus alle drie de voor mij nog te lezen delen verslonden, elk deel is afzonderlijk te lezen maar ik ben, zoals jullie inmiddels allemaal wel weten een serie nerd en in dit geval werd ik weer op mijn wenken bediend. Elk deel wordt beter en beter, Heleen van der Kemp is er wat mij betreft in geslaagd om de problemen en onderwerpen die onze maatschappij beïnvloeden op perfecte wijze te verwerken in bizar spannende thrillers. Alle boeken spelen zich af in Nederland en verwijzen naar gebeurtenissen die we ons allemaal kunnen herinneren omdat ze op ons netvlies staan. Vooral het Zinloos Geweld zet je weer met beide benen op de grond.
Ik wil daar verder niet teveel over verklappen, maar als je houdt van realistische thrillers met voldoende aandacht voor het persoonlijke leven van onze agenten, zijn deze boeken zeker iets voor jou. Voor de liefhebbers nog even de volgorde: Blond 15, Afrekening, Onschendbaar en Bijwerking is haar tot nu toe laatst verschenen thriller met Britt Franken in de hoofdrol.

Het weekend stond in het teken van onze jongste aanmoedigen tijdens haar voetbalwedstrijd en het op peil houden van de sociale contacten met vrienden, altijd gezellig.
Ik start zondag nog in een nieuw boek maar daarover volgende week meer…

Bianca








Geen opmerkingen:

Een reactie posten