donderdag 22 december 2016

Nieuwe leesweek...

Ik ben in drie boeken tegelijk bezig en lees elke dag een stuk. Maar de hele dag naar mensen luisteren geeft vaak een vol hoofd en de concentratie is wat slechter, maar ik geniet wel heel erg van wat ik lees.
Waar ik minder van genoot is van mijn Samsung Edge 7 die ging zwemmen. Wat was ik blij met deze mobiel, die betere foto's maakte dan menig echte fotocamera. Leuke kiekjes geschoten tijdens
boekenfeestjes. Razendsnel was ik met het ding. Ik loop nu met een leenmobiel (thanks Alex)waarmee ik weer kan appen, mailen, chatten, tumbleren en noem maar op. Maar mijn mooie camera mis ik echt heel erg. Binnen drie weken hoor ik of er nog iets aan gedaan kan worden of dat hij geheel afgeschreven wordt. En nee ik had geen verzekering. Ik had tien jaar wel een verzekering en had nooit iets aan mijn mobiel. Dus vond het zonde geld... Ja...Ik heb nu inderdaad spijt.
Maar man man man, wat mis je een mobiel als die er niet meer is. Aan de andere kant was het opeens ook echt heel rustig. Ik kon niks en hoefde dus niets.
Paar dagen was prima zo


Zondag had ik eindelijk een Op stapdagje met de medesjef van deze website. Was alweer even geleden dat we echt samen op pad gingen. Het uitje moest eerst even boekgericht zijn en zo kwamen we in Tillietown terecht waar de Moordwijven in de mooie boekwinkel Gianotten kwamen.
In een gezellige sfeer en leuke setting beantwoordden de schrijfsters vele vragen van elkaar en vanuit het publiek. Een verslag volgt natuurlijk nog. Maar het was weer leuk kletsen met de dames. Na afloop nog even een koffietje met oa Marlen en Isa. Ook word ik voorgesteld aan Angelique van der Bijl. Zij komt volgend jaar met een eigen thriller en blijkt vlakbij te wonen, dus we hadden het ook al over een live leuk interview doen.

Dan lekker uit eten en plannen smeden voor komend jaar en ook gewoon even bijkletsen over hele andere dingen. Doen we eigenlijk veel te weinig. Dus optimistisch hebben we al geroepen dat we in januari weer echt uit eten moeten.

Wat ligt er klaar om te gaan lezen? Ad van de Lisdonk met Het amazoneconflict, Isa Maron met Eindspel en Marcella Kleine met Vilein.
Jullie gaan het horen..

En vooral zelf heel veel leesplezier!

Houdoe vanuit brabant!

Ink


Geen opmerkingen:

Een reactie posten