woensdag 21 september 2016

Stemmen jullie ook op Mel Wallis de Vries?

Gisteren verscheen er op de facebookpagina van Mel Wallis de Vries het volgende bericht:

Expecto patronum! 💫
Hi lieve allemaal, ik heb jullie hulp een beetje nodig. Mijn boek SCHULD is genomineerd voor een geweldige prijs. Ik zou het superlief vinden als jullie op Schuld willen stemmen


via www.hebbanawards.nl/beste-young-adult

Het duurt max 23 seconden. En dan tover ik jullie niet om in padden en zwijnen 🐸🐗😜

Thanks en heel veel liefs van Mellie Potter



Iemand die op originele wijze actie voert steunen wij natuurlijk graag. Ook heeft het wel een beetje te maken met het feit dat ik stiekum verliefd ben op Mel en hoop dat ze ooit voor mij Knorr Bobotie maakt... 
Stemmen jullie ook even op de geweldige YA Schuld?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten