woensdag 7 september 2016

De boekenkast van thrillerlezer Christien Heinen

Wat voor soort boeken heb je allemaal in je kast staan?
Ik heb heel veel verschillende soorten boeken in mijn kast staan. Van chicklits tot thrillers, waargebeurde verhalen en biografieën.


Hoe heb je je boeken gesorteerd? Op alfabet? Op genre? Op kleur?
Ik heb mn boeken op schrijver staan en dan op volgorde van uitkomen.

Komt elk boek in je boekenkast?
Ja, alle boeken die ik heb staan in de boekenkast.

Welke boeken las je vroeger?
Ik heb alle boeken van de Kameleon gelezen en van Clowntje Anders en van Floortje. Dat is eigenlijk het enige dat ik me nog kan herinneren. Wel dat ik vaak las en vaak in de bieb te vinden was.


Door welk boek is je leeslust aangewakkerd?
Ik heb echt geen idee....
 


Wat voor lezer ben je? Ezelsoren? Boekenlegger? Houd je je boeken netjes of mogen ze er 'gelezen' uit zien?
Ik ben een nette lezer, absoluut geen ezelsoren of schrijven in een boek. Ik gebruik altijd dezelfde boekenlegger. Die heb ik in mijn tienerjaren van mijn moeder gekregen en die gebruik ik nog steeds. Maar bij mij mag wel de rug gebroken worden, ik ga niet zo super voorzichtig zitten lezen. Ik knak mijn boek gewoon open.

Welk boek in je kast is speciaal en waarom?
Het boek De dochter van Mistral van Judith Krantz is speciaal voor mij, omdat ik tijdens mijn zwangerschap door dit boek op de naam van mijn dochter ben gekomen: Teddy.

Wat is jouw favoriete boek?
Een beetje gek om bij een thrillerblog te zeggen, maar Shopaholic is echt mijn favoriet! Wat een humor! Ik zit altijd hardop te lachen om deze boeken.

Lees je veel en aan welke hoeveelheden moeten we dan denken?
Ik lees gemiddeld 2 boeken per week, meestal zo'n 100 boeken per jaar.





Wij zijn ook nieuwsgierig naar jouw boekenkast! Als je je kast wil laten zien, stuur een mailtje naar thrillerlezersblog@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten