vrijdag 29 juli 2016

De vakantiekoffer van Marjolein van der Gaag



Waar ga je heen op vakantie?


 Onze zomer staat in het teken van de verbouwing van ons huis, maar met drie jonge kinderen gaan we natuurlijk ook op vakantie. We gaan altijd met de tent en op de bonnefooi. Ik wil me liever niet vooraf vastleggen en dan ergens drie weken in de regen staan. Maar als het mooi weer is, zullen we zeker richting de bergen vertrekken. Waarschijnlijk naar Oostenrijk of Zwitserland. De bergen vind ik schitterend, zo imposant. Daar voel je je helemaal een met de natuur. Als het zou kunnen, zou ik daar graag een huisje hebben om te schrijven :)


Wat ga je lezen in de vakantie?

Mee in de vakantiekoffer gaan sowieso:
- Het meisje in de trein van Paula Hawkins
- Als het zaterdag wordt van Nicci French
Want die heb ik nog liggen. Daarnaast staat Lieve Mama van Esther Verhoef ook nog steeds op mijn lijstje

Welk boek raadt je vakantiegangers aan?

 Tja, dat is natuurlijk een inkoppertje: Eindbestemming, de thrillerbundel van Marcella Kleine en mij, waarin acht korte zomerse thrillers staan. Daarnaast ben ik zelf heel erg fan van Nele Neuhaus. Sneeuwwitje moet sterven en Boze wolf vond ik allebei geweldig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten