vrijdag 6 mei 2016

Wat sjouwde Lydia allemaal?

Oranje boven oranje boven en leve de Koningin.
O sorry, herstel : leve de Koning!
Sorry, ik moet er nog steeds aan wennen. Het was afgelopen een drukke week: Koningsdag en mijn schoonmoeder is afgelopen week geopereerd. En voor mezelf had ik ook twee afspraken staan in het ziekenhuis. Wat kan een mens het druk hebben. 


Ook stond er een boekenuitje in de agenda. Carina van Leeuwen gaf haar boekpresentatie in Den Haag bij Paagman . Haar derde boek Nachtvlinder is uitgekomen. Bijna het hele team was aanwezig.

Het leek mij verstandig om dit keer met de trein te gaan. Ink en Juul gingen ook met de trein en we hadden afgesproken om bij de Bruna op elkaar te wachten. Nou dat ging goed! Ik was niet in de verkeerde trein gestapt. Maar wat hoor je soms veel in de trein. Verhalen dat ik denk, dit gaat toch niemand wat aan. Ik zou me doodschamen. Juul wist de weg naar de tram, maar ik had beter naar Ink kunnen luisteren. Want Juul heeft ons de marathon laten lopen, tenminste zo voelde het voor mij. We hadden met Ann afgesproken om iets te gaan eten voordat de presentatie begon. Bij Paagman kwam de rest van het team: Miriam, Alexander en Yfke. Een en al gezelligheid dat snappen jullie natuurlijk wel. Maar echt, de boekpresentatie van Nachtvlinder was in een woord geweldig. Carina van Leeuwen ...wat is het heerlijk om naar haar te luisteren. Kortom een leerzame boekpresentatie.

En ondanks de drukte heb ik toch nog wat kunnen lezen. Ik heb Boven water gelezen van Linda Jansen. Een goed boek voor tussendoor of op vakantie. Binnenkort mijn recensie. Mijn volgende boek Maestra van L.S Hilton, op de cover staat "De meest zinderende thriller die je dit jaar zult gaan lezen", nou dat belooft wat. Er zijn al best veel negatieve reacties op dit boek. Ik ben nu op de helft en ik moet zeggen vanaf ongeveer pagina 100 heb ikzelf zoiets van waar gaat dit heen ik ben nieuwsgierig hoe dit verhaal verder gaat.
Komende dagen voorspellen ze mooi weer dus dat wordt lekker lezen in de tuin. Laat de zomer maar komen!


Ik wens alle moeders een fijne moederdag. 

Groetjes uit het zonnige Woerden!

Tjuus en tot de volgende week.
Lydia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten