donderdag 12 mei 2016

In de brievenbus Jax Miller met Mijn naam is vrijheid

Dit boek kwam  het Thrillerlezershuiske binnenvallen en ik betrapte mij er een dag later op dat ik het op de stapel Verdelen had gelegd zonder beter te kijken. Betrapt op de beoordeling van een kaft... Als je namelijk de achterflap leest, kom je opeens een interessante flaptekst tegen. Maar ik had al een hard roepend teamlid wat "MIJ" riep . Dus jij en ik gaan het van haar horen.

Freedom Oliver leeft in een klein stadje in Oregon en probeert zo min mogelijk op te vallen. Twintig jaar geleden is ze gearresteerd voor de moord op haar man en sloot ze een deal met de FBI waardoor ze werd gedwongen haar kinderen af te staan ter adoptie. Sindsdien leeft ze onder getuigenbescherming. Als ze hoort dat haar dochter wordt vermist, is Freedom vastbesloten haar te vinden. Haar impulsieve plan leidt haar terug naar de demonen uit haar verleden en de geheimen van de familie die haar kinderen heeft geadopteerd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten