dinsdag 25 augustus 2015

Uitslag week 4 van de verloting Dirk Vanderlinden

Wie winnen in deze vierde week de prijzen van de Vlaamse schrijver Dirk Vanderlinden?
Dat zijn geworden:

Suzanne Kors       boek

Esther Potters       t shirt
Manon Hijman      mok
Miriam de Vette    boek
Gisele Smets        boek


De prijzen van alle vier de weken worden binnenkort verstuurd en wij wensen jullie er veel plezier mee. En natuurlijk bedanken wij Dirk Vanderlinden voor deze enorm leuke actie vier weken lang!

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, veel plezier met jullie prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iemand al een prijs ontvangen? Ik ben nog in afwachting nadat ik mijn naam zag staan bij week 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een boek gekregen ipv een mok..maar dat geeft niet hoor, ben er blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een prachtige mok ontvangen, super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen