zaterdag 14 maart 2015

Juuls Reading Challenge #5

The Reading Challenge: Het vijfde boek

A book written by someone under 30

Breekijzer van Milou van der Will ( 1985 )
Verschenen in 2012.

Op een nacht schrikken Sam en Lucas wakker van een harde knal.
Als Sam gaat kijken vindt hij zijn ouders, doodgeschoten. Het lijkt erop dat zijn vader eerst zijn moeder heeft neergeschoten en daarna de hand aan zichzelf heeft geslagen.
Jaren later vindt de vriendin van Sam de dagboeken van zijn moeder. Al lezend komt zij erachter dat alles niet is wat het lijkt.

Ik heb dit boek niet uitgelezen. Het verhaal kon mij niet pakken. Het is niet spannend, langdradig, ik verveelde me tijdens het lezen.
Jammer, want "In mijn bloed" van deze schrijfster vond ik een heel goed boek. Ik was dan ook best nieuwsgierig naar dit boek, maar dat viel dus tegen. 
Ik zou het dan ook niet aanraden...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten