vrijdag 10 oktober 2014

Nu in de leesclub: Bianca Nederlof met Ongrijpbaar

‘Kan Nick zijn meegenomen door iemand die jullie kennen?’ De rechercheur kijkt me aan.  
Ik verstar en voel het bloed uit mijn gezicht wegtrekken.
‘Natuurlijk niet,’ antwoordt David in mijn plaats.
‘Silvia?’ vraagt de rechercheur.
Mijn vingers klemmen zich om de mok in mijn handen. ‘Nee,’ zeg ik.
‘Misschien iemand uit je familie?’ dringt hij aan.
Ik recht mijn rug. ‘Ik heb geen familie meer.’
Silvia’s grootste angst wordt waarheid. Ze raakt haar zoontje Nick kwijt in een mensenmassa. Weet iemand uit haar verleden er meer van? Silvia moet de confrontatie aangaan met het leven dat ze achter zich wilde laten. Om te voorkomen dat David haar geheim ontdekt, zet ze de zoektocht in haar eentje in. Een keuze met fatale gevolgen..

Alex, Renee, Lydia, Liesbeth en Ink lezen dit boek in de komende tijd.
Het komt op 24 oktober uit. 
Gisteren is de eerste lezer als een speer door het boek gegaan. Zij moest en zou het boek uitlezen en om 1 uur s'nachts kon zij het boek dicht slaan. De eerste enthousiaste lezer is klaar.
De groepsrecensie zal in de week nadat het boek uit gekomen is online verschijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten