woensdag 24 juli 2019

Verwacht in augustus, deel 1

Op 6 augustus

Olive Collins heeft drie maanden dood in haar huis gelegen. Haar buren in de gated community – een verzameling van voorbeeldige huizen, gras netjes gemaaid, de bewoners rijk en succesvol – zeggen geschokt te zijn, maar niemand van hen heeft opgemerkt dat ze haar al een tijdje niet hadden gezien. De politie stelt een onderzoek in waarbij langzaam maar zeker barsten in de façades verschijnen. Bovendien blijkt elk van de buren wel een reden te hebben om Olive dood te wensen…


"Een moderne variant op Agatha Christie: één setting, meerdere verdachten en talloze motieven. Briljant gedaan!' Irish Times








Op 6 augustus

In de zomer van 1988 gaan Nicole en haar beste vriendin Marjolein na hun eindexamen op vakantie naar Benidorm. Samen met enkele klasgenoten willen ze een paar weken onbekommerd feestvieren – luieren op het strand, dansen tot diep in de nacht – voordat ze definitief een streep onder hun middelbareschooltijd zetten. Maar dan gaat het mis. Jaloezie. Ruzie. En een van hen zal Nederland nooit meer terugzien.











Op 8 augustus

Drie kleine leugens is de nieuwe thriller van auteur Laura Marshall, die eerder debuteerde met het goed ontvangen Vriendschapsverzoek.
2005: de zeventienjarige Ellen valt hopeloos voor de charmante nieuwkomer Sasha. Maar terwijl Ellen wordt verwelkomd in Sasha's familie heeft ze totaal geen besef van de duisternis die schuilgaat onder hun vrolijke, bohemien levensstijl. Als tijdens een nieuwjaarsfeestje alles compleet uit de hand loopt, resulterend in een rechtszaak (waarin Ellen de kroongetuige is), is het idyllische familieleven daarna nooit meer hetzelfde.
2018: Ellen en Sasha zijn nu dertig, ze wonen samen in een flat in Londen en zijn hartsvriendinnen voor het leven. Wanneer Sasha echter verdwijnt, vreest Ellen het ergste. Sasha is al eerder op deze manier verdwenen en de politie neemt het daarom niet meer serieus, maar als er vervolgens geheimen uit het verleden van Ellen en Sasha komen bovendrijven, lijkt het erop dat Ellen een goede reden heeft om bang te zijn – niet alleen voor Sasha, maar ook voor zichzelf. Uitzoeken wat er echt is gebeurd op die nieuwjaarsavond 12 jaar geleden brengt gevaar met zich mee, maar het dwingt Ellen ook om haar verleden te confronteren. Want hoe goed kent ze haar beste vriendin eigenlijk?


Dertig jaar later ontmoet de 21-jarige Iris Peters een mysterieuze jongeman in het kunstenaarsdorp Bergen aan Zee, waar ze met haar moeder op vakantie is. Vanuit het niets biedt deze Patrick haar een baan aan bij zijn zeer succesvolle ICT-bedrijf. Het is het begin van reeks vreemde gebeurtenissen. Gebeurtenissen die in verband lijken te staan met wat er destijds in Benidorm is gebeurd…


Op 12 augustus

Op een ochtend wordt journalist Viljar Ravn Gudmundsson gebeld door zijn 17-jarige zoon Alexander; na een feestje is hij wakker geworden met het meisje van zijn dromen naast zich. Dood. Als bewijzen ook zijn kant op wijzen, raakt hij in paniek en slaat op de vlucht. Lotte Skeisvoll, inmiddels bevriend met Viljar, komt in haar pogingen Alexanders onschuld te bewijzen alleen maar dichter bij de conclusie dat hij inderdaad de dader is. Viljar heeft moeite het laatste te geloven, maar het lijkt erop dat zijn zoon een dubbelleven leidt. Tot een andere jongen die op het feest was wordt vermoord...






Op 20 augustus

Een afgelegen hut in het woud. De ramen verduisterd. De deur op slot. Lena en haar twee kinderen leven er volgens strikte regels: maaltijden, toiletbezoeken, lestijden… De vader legt alles nauwgezet vast. Hij beschermt ze voor alle "gevaar' van de buitenwereld, hij zorgt ervoor dat zijn kinderen een moeder hebben. Koste wat het kost.
Tot Lena erin slaagt te vluchten. Dan breekt de hel pas echt los. De vader wil met alle macht terughalen wat hem toebehoort. En dan is er nog de vraag of zij echt Lena is, de jonge vrouw die veertien jaar eerder spoorloos verdween…
Dag en nacht is een bloedstollende, tragische en bij vlagen ontroerende thriller die onder je huid kruipt en je niet meer los laat.

4 opmerkingen:

  1. Godzijdank geloofde ik in DR osagiede na het lezen van zoveel getuigenissen van zijn werk en besloot ik contact met hem op te nemen. Ik ben Giovanni Roel. Ik schrijf mijn eigen getuigenis dat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Voordat ik Dr. Osagiede ontmoette, voelde ik dat het een bijgelovig geloof was en dat de spreuken niet wetenschappelijk bewezen waren, maar die spreuk deed me iets anders geloven. HIJ IS EEN GOEDE MAN. Ik vond mijn ex-vrouw met de hulp van deze man na 4 jaar pogingen, maar het was niet mogelijk om iets te tonen. Als u een getuigenis van DR Osagiede leest, is het waar. Mijn vrouw Sharon had me meer dan 4 jaar verlaten en ik zou haar graag terug willen hebben en proberen haar te vragen terug te komen, maar ze keerde me doof en maakte me publiekelijk absurd. Dr. osagiede werd naar mij doorverwezen door een van mijn vrienden die hij ook op mijn werkplek had geholpen en ik vertelde hem dat hij bijgelovig was en dat hij gek was om in zulke fetisjistische dingen te geloven. Maar na zoveel gedachten erover, ging ik het online krijgen en besloot om hem via e-mail te contacteren. Hij gaf me snel zijn mobiele nummer en we hebben ook lang met elkaar gepraat. Hij is de beste. Voordat hij de baan spelde, was ik al verzekerd. Binnen 3 dagen kwam mijn ex-vrouw na 4 jaar spot om een ​​nutteloze man te zijn, kwam ze me zien en vroeg me deze keer. Ik wist niet wat deze man deed, maar hij kan het heel goed voor me doen. Ik dank hem en mijn vriend voor het kennen van hem elke dag van mijn leven. Ik denk dat hij iedereen zal helpen die om hulp vraagt. U neemt contact met hem op doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp +2349014523836 veel geluk
    en hij is ook in staat om ...
    1) liefdespellen
    2) verloor liefdesbetoveringen
    3) scheiding
    4) echtgenoten echtgenoten
    5) betoverd bindmiddel
    6) ontbindingsspreuken
    7) simuleer een kleine liefdevolle vriend
    8.) u wordt gepromoveerd in de spelling van uw kantoor / loterij
    9) zal je liefde bevredigen
    10) je wilt rijk zijn
    doctorosagiede75@gmail.com of
    whatsapp +2349014523836

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was gewond en verdrietig toen er zeven maanden geleden een groot probleem ontstond in mijn huwelijk, tussen mij en mijn man. zo verschrikkelijk dat hij de zaak aanhangig maakte bij een scheiding. Hij zei dat hij nooit meer bij me wilde blijven en dat hij niet meer van me hield. Dus ging hij het huis uit en zorgde ervoor dat ik en mijn kinderen ernstige pijnen leden. Ik heb al mijn kansen geprobeerd om hem terug te krijgen na veel bedelen, maar alles was nutteloos en hij bevestigde dat hij zijn beslissing had genomen en hij me nooit meer wilde zien. Dus op een avond, toen ik terugkwam van mijn werk, ontmoette ik een oude vriend van mij die me naar mijn man vroeg. Dus ik legde alles aan hem uit, dus hij vertelde me dat de enige manier waarop ik mijn man terug kan krijgen, is door een spellingcast te bezoeken die DrIgbinovia heet, omdat het ook echt voor hem werkte. Dus ik geloofde nooit in spelling, maar ik had geen andere keuze dan zijn advies op te volgen. Toen gaf hij me het e-mailadres doctorigbinovia93@gmail.com van de spellingcast die hij bezocht. Dus de volgende ochtend stuurde ik een e-mail naar het adres dat hij me gaf, en de spellingvereisten verzekerde me dat ik mijn man de twee dagen terug zou krijgen. Wat een fantastische verklaring !! Ik had nooit gedacht, dus hij praatte met me en vertelde me alles wat ik moest doen. Toen de volgende ochtend, zo verrassend, belde mijn man die me de afgelopen 7 maanden niet had gebeld me om aan te kondigen dat hij terug zou komen. Wat geweldig !! Dus het was zo dat hij dezelfde dag terugkwam, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en onze kinderen veroorzaakte. Sinds die dag was onze relatie nu sterker dan voorheen, met de hulp van DrIgbinovia. Dus ik zal je raadplegen als je problemen hebt om contact met hem op te nemen. Ik geef je 100% garantie dat hij je zal helpen, je kunt ook bel hem of voeg hem toe op Whats-app: +2348144480786 GROOT DANK AAN Drigbinovia ..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo vrienden mijn naam is Tomas Menovsky, ik kom uit Brussel, ik ben hier om het goede nieuws aan de behoeftigen te verspreiden.
    Ik was depressief toen mijn vrouw me verliet voor een andere man omdat mij werd gevraagd te stoppen met werken omdat ik kanker had en ik blut werd. Ze nam mijn enige dochter weg, dus mijn enige optie was om te sterven, ik probeerde haar te bellen, maar ze negeerde me, ik stuurde haar sms-berichten en plotseling antwoordde ze en zei me dat ik haar niet meer moest bellen of sms'en, op een dag neem ik contact op met een vriend van mij op Facebook en ik legde alles aan hem uit en hij vertelde me ook dat hij dezelfde problemen eerder had en hij stelde me voor aan een spell caster genaamd Doctor osagiede, hij stuurde me zijn persoonlijke e-mail, ik nam contact met hem op via doctorosagiede75@gmail.com en hij beantwoordde me snel ik legde mijn problemen aan hem uit en hij vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij dat voor zoveel mensen heb gedaan dat ik een man ben die nooit in betovering geloofde, maar ik besloot het te proberen, hij verzekerde me 24 uur om de spellen en me ook genezen van de kanker en me een betere baan geven en plotseling stuurde hij me de medicijnen voor mijn ziekte, ik nam het slechts 2 dagen en ik was vrij, ik geloofde mijn ogen nooit de volgende dag, iemand klopte op mijn deur en ik verwachtte niemand die dag plotseling, het was mijn vrouw, zij in tranen en ik kon het niet verdragen, smeekte ze bij mij en vroeg om mijn vergeving. Ik kreeg meteen een telefoontje van mijn bedrijf waar ik jaren heb gewerkt. Ik werd gepromoveerd als manager van Paragon Company in de VS, help me alsjeblieft, dokter Osagiede voor alles herstellen wat ik eerder verloren heb, zal ik iedereen die hulp nodig heeft, adviseren om contact op te nemen met arts osagiede via zijn persoonlijke e-mail op doctorosagiede75@gmail.com of whatsapp op +2349014523836 bedankt God zegene diegenen die de tijd nemen om deze getuigenis te lezen veel geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lord Bubuza is als een God op aarde, ik heb de reden gezien en ervaren waarom mensen hem een God op aarde noemen, ik heb nooit geloofd dat mannen zoals hij bestonden. Ik nam contact op met Lord Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 984 240 7211 om een loterij te winnen na het lezen van verschillende getuigenissen op internet over hoe hij loterijwinst voorspelde en winnende nummers aan mensen gaf om te spelen en ze wonnen. Hij antwoordde en zei dat hij een spreuk zou uitspreken om mijn winst te voorspellen, ik gaf zijn vereisten en deed wat hij opdroeg. Nadat hij de spreuk had uitgesproken, gaf hij me wat cijfers en een loterijwebsite waar ik het loterijspel kon spelen. Nadat ik had gespeeld zoals hij had opgedragen, won ik $781.999.000 Euro. Deze man heeft mijn leven mooi gemaakt met zijn winnende lotnummer. Ik heb mezelf gezworen dat ik zal getuigen van zijn wonderbaarlijke betovering om mij miljonair te maken. Neem contact op met lord Bubuza via WhatsApp:: +1 984 240 7211 of e-mail:: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen