dinsdag 12 februari 2019

De favoriete boeken van een van onze leden: Karen

Hallo medelezers,
Ik ben Karen een boekenwurm van 63 jaar. Ik heb vele interesses en te weinig uren in een dag om aan allemaal aandacht te besteden. Dus heb ik mijzelf beperkt tot het haken  en lezen van voornamelijk Thrillers.
Soms roept mijn man, dat hij ook wat aandacht wil 😅😂😂.

Wat was vroeger een favoriet boek van jou?
Ik was helemaal waus van Lijsje Lorresnor als kind. Nu ben ik fan van thrillers, heb kort geleden " het meesterwerk" gelezen en vond dat een boek wat mij in zijn greep had. Ik mocht "een vrouw in het raam lezen" en vond dat een boek wat het echt niet was voor mij. Moeite met de schrijfwijze en een hekel aan de hoofdpersoon. Maar dat ligt en mij. Ik heb ook met heel veel plezier Meisje in het ijs van Robert Bryndza gelezen. Verder ben ik fan van de boeken van Sandrone Dazieri, met oa Dood de vader en Dood de engel.

Een aantal jaar geleden heb ik alle boeken van auel over aardkinderen gelezen. Ik was helemaal in de ban van Ayla.

Nu vind ik ook De duiker van Hakan Ostlund een goed boek. Eigenlijk hou ik van boeken waar ik ook in kan fantaseren of visualiseren.  Zo vind ik Corine Hartman een goede schrijfster en  Isa Maron.
Deze  boeken maken deel uit van een serie, ook dat vind ik prettig.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten