woensdag 9 mei 2018

De kast van ..Lena Blomme

Hoe divers is jouw boekenkast?
 Aantal kookboeken, aantal informatieve boeken, oa Hobbyboeken, boek die onze leraar geschiedenis mee schreef, thrillers

Staan ze op alfabet of kleur gesorteerd?
 Neen, eerder per maat, bvb boeken die mijn ouders destijds voor me spaarden van lekturama, deze zijn  nogal groot van formaat en staan rechts en links in de kast, daartussenin mijn thrillers

Hou je alles of doe je ook wel eens wat weg?
Aantal boeken, romans en thrillers die ik las doe ik achteraf weg, t is te zeggen, zitten in curverbakken en staan te koop
Andere , gesigneerde exemplaren, deze houd ik uitreraard bij

Wat las je vroeger graag?
Ik las graag Tiny, later Wipneus en Pim, Merel, Annemieke, De vrolijke vier : deze zijn weggegeven aan iemand van dE familie, achteraf misschien wat spijt van, maar kan niet alles bijhouden he.

Leen je boeken uit?
Ik heb er ooit ene uitgeleend, is wel een boek dat ik niet graag las, maar heb het nooit teruggekregen, denk dat ze het verkeerd heeft begrepen.... Had gezegd is niet dringend, lees maar op het gemak.... maar is nu al 3 jaar.
Nu ja, zie het als een goede daad, heeft dat meisje een boek extra

Kom je uit een gezin waar veel gelezen werd?
Neen , mijn ouders zijn  niet echt lezers. Ik daarentegen heb in mijn jeugd heel veel gelezen, daarna viel het wat stil. Maar met het ontdekken van Facebook.... ja help, heb een enorme " wil ik nog graag lezen" lijst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten