Vanaf morgen zijn we weer druk met ons blog bezig. Voor nu een van de foto's die de sfeer aangeven welke rondwaarde op Manuscripta: veel lol en veel gezelligheid, mooie ontmoetingen en mooie gesprekken. Dank alle uitgevers en schrijvers voor de heerlijke momenten!
In de kroeg met Linda Janssen en Linda Udo
Ziet er gezellig uit dames :-)
BeantwoordenVerwijderenBen benieuwd naar jullie verhalen