maandag 26 december 2016

Wat las Bianca?

Mijn leesweek……

Eigenlijk qua bijzonderheden een rustige week achter de rug. Veel gewerkt en tussendoor eens wat kringloopwinkels bezocht op zoek naar nieuw leesvoer, want ja een echte boekenwurm heeft nooit genoeg, en warempel er was echt superveel te vinden.
Het viel me op dat daar ook vrij veel nieuwe boeken staan die je echt voor een prikkie kunt kopen.
Ook zeker een aanrader voor degene die wat krapper bij kas zitten.

Heb verder deze week twee boeken gelezen die ik eigenlijk allebei  voor mezelf bestempel als tussendoortjes. En dat houdt voor mij in, makkelijk te lezen, niet teveel bij na hoeven denken en ze waren allebei maar rond de 250 blz.
De eerste was Het kerstpakket van Cathy Halmans, jawel een romannetje, zeer toepasselijk bij deze tijd van het jaar, heerlijk om ook even extra te genieten van de liefde.
Mijn recensie is jullie inmiddels vast al wel onder ogen gekomen.

Daarna gelijk verder gegaan in Dode hoek van Ingrid Mulder, deze valt onder de Ellessy crime boeken, geen boek wat je moet gaan lezen als je van heel veel spanning, bloed en lijken houdt, maar wel als je graag een spannend familieboek leest waar je niet te lang in bezig bent.
Ben ervan overtuigt dat ook dit boek een doelgroep heeft van mensen die dit boek met veel plezier lezen. Voor mij wordt het nu weer de hoogste tijd voor een echt boek zoals ik dat noem, dikker, spannend en ik verwacht ook meer actie nu.

Ik  start namelijk in het amazoneverbond van Ad van Lisdonk, en heb ook de volgende 2 delen van deze trilogie al gereed staan.
Zeer benieuwd of deze trilogie aan mijn verwachtingen gaat voldoen. Het derde deel is nu in de leesclub en de eerste reacties zijn lovend!


Ohja, niet te vergeten,  heb afgelopen week ook nog een boekenprijs gewonnen bij de postcodeloterij, mocht 2 boeken uitkiezen en ben gegaan voor Huidpijn en de Verbeelding, hoop dat ze deze week in de bus vallen. Een leuk extraatje voor onder de kerstboom.

Verder wil ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om jullie allemaal hele fijne feestdagen te wensen en alle geluk en vooral gezondheid voor 2017 en dat we met elkaar nog heel veel mooie leesmomenten tegemoet gaan.


Groetjes Bianca

1 opmerking:

  1. Thx voor de tip. Ik ga morgen de kringloopwinkel opzoeken.
    Huidpijn vond ik erg goed. Veel leesplezier
    Grt Chantal

    BeantwoordenVerwijderen