maandag 19 december 2016

De leesweek van Danielle

De zaken lopen een beetje stroef.

Ik merk dat ik mijn reservepotje aan energie aardig aan het verslinden ben.
De moeheid slaat toe en na een lange dag werken resulteerde dat meestal in het plots dichtvallen van mijn ogen nadat ik mijn avondmaaltijd heb verwerkt.
Zo ook de afgelopen week.

Gelukkig kwam daar dinsdagavond 29 november een verandering in omdat ik had afgesproken met Sascha om samen naar de boekbespreking van Ilse Ruiters over haar boek ‘Later als ik dood ben’, georganiseerd door Wim Krings te gaan. Bagels & Beans was de locatie en rond half acht ging het beginnen. Kort gezegd: wat een geweldig mens!  We hebben een top avond gehad en ik wil dan ook Ilse hiervoor bedanken. Zo lief, open en vrolijk, je hebt me geïnspireerd die avond.

Wat het lezen betreft schoot het niet zo geweldig op. Ik had wel een boek in de hand maar hier werd ik meestal na twee uur mee wakker zonder dat er ook maar één pagina gelezen was.  Het boek van Yvonne Deinert ‘Rauw’ heeft me gelukkig wel wakker kunnen houden. Een goed YA boek over een tweelingbroer die zijn identiteit opnieuw moet vinden na een tragisch ongeval. Zeker een aanrader.

Nu inmiddels gestart in ‘De vreemdgangers ‘van Rob Oostveen het begin is sterk nu hopen dat het niet terugvalt in clichés. Er staan nog wat recensies te wachten om geschreven te worden.dus dat wordt nog een klusje voor volgende week. Op het eind van de week een avondje Maaspoort Venlo naar een lezing van Michael Pilarczyk…’Master your Mindset’.

Leef je mooiste leven…
Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen